Klachtformulier

Uw naam (verplicht)

Uw telefoon (verplicht)

Uw email (verplicht)

Klacht betreft (verplicht)

Aanvullend informatie

Meld uw klacht

Heeft u uw post niet ontvangen? Is uw pakket bij aankomst beschadigd of bent u niet tevreden over een van onze andere diensten? Neem dan contact op met onze Klantenservice. In het contactblok hieronder vindt u de verschillende manieren waarop u ons kunt bereiken. Wanneer u belt, neemt een van onze medewerkers samen met u de klacht door: u hoort dan gelijk wat de vervolgstappen zijn en de verwachte doorlooptijd van uw specifieke klacht.
Wat gebeurt er met mijn klacht?

Klachten pakken we altijd serieus op, ongeacht de aard. We zetten alle op- en aanmerkingen direct door naar de juiste afdeling, zodat de verantwoordelijke persoon kan worden aangesproken. Op die manier voorkomen we herhaling en blijven we constant bezig onze service te verbeteren.

 

Hoe snel wordt mijn klacht opgelost?

De doorlooptijd van uw klacht hangt af van het soort klacht en om welke dienst of product het gaat (bijvoorbeeld binnen- of buitenland). U ontvangt altijd een indicatie van de doorlooptijd wanneer uw klacht in behandeling wordt genomen.